3 de setembre del 2011

REUNIÓ INFORMATIVA INICI DE CURS

 CURS 2011-2012


BENVOLGUDES FAMÍLIES:


Ens adrecem a vosaltres per convocar-vos a la reunió informativa d’inici de curs, per tal de poder definir més bé entre tots els aspectes organitzatius d’aquest curs escolar.


Educació Infantil – Dijous 8 de setembre a 5 de la tarda (Aula de P5)
Cicle Inicial – Dijous 8 de setembre a 2/4 de 7 de la tarda (Biblioteca)
Cicle Mitjà – Dijous 8 de setembre a 5 de la tarda (Biblioteca)
Cicle Superior -            Dijous 8 de setembre a 2/4 de 7 de la tarda (Aula de 6è)

Les reunions es faran a nivell de cicle, garantint a cada reunió la informació general d’escola, AMPA i els temes propis de cada cicle. Com sempre us recordem que la vostra assistència a les reunions és una garantia d’un bon començament de curs i un primer contacte entre famílies i escola, a la vegada que permet conèixer les novetats del curs escolar i compartir entre tots idees i propostes.

INFORMACIONS GENERALS D'ESCOLA
1.            Presentació equip de mestres de l'escola.
2.            Horari i calendari escolar: Innovacions i canvis organitzatius.
3.            Treball família-escola: Carta de compromís educatiu.
4.            Projectes d'escola 2011/12.
5.            Millores i manteniment a l'estiu: noves dotacions.
6.            Serveis escolars: menjador i transport.
7.            Ajuts i beques: sol·licituds i terminis. Canal d’informació a les famílies.
8.            Normes generals d’escola. Dossier informatiu.
INFORMACIONS AMPA
1.            Informacions AMPA: organització, funcionament, activitats extraescolars, dotacions escola, activitats i festes.
INFORMACIONS D'EQUIP DE CICLE
1.            Presentació de l’Equip de Mestres de Cicle: tutores i mestres que intervenen en el cicle.
2.            El currículum: continguts de cada cicle, estratègies organitzatives i metodològiques.
3.            Calendari de sortides i activitats d’escola i cicle.
4.            Hàbits i normes a tenir en compte.
5.            Relació família-escola:  entrevistes, informes, seguiment dels alumnes i canals de comunicació (agenda, correu electrònic, intranet i bloc)
6.            Programa de Reutilització de llibres i material d’ús col·lectiu de cicle.
7.            Torn lliure d’intervencions.
                                                
Us hi esperem!

Equip Mestres i AMPA  Escola Segimon Comas curs 2011/12

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada